Поширені запитання

Ваше Замовлення

У середньому, ми беремо на отримання та обробку ваших замовлень від 24 до 72 годин. Термінові замовлення обробляються протягом 1 дня.

Суттєвих вимог до мінімального обсягу замовлення немає. Проте, перше ніж ви плануєте створювати замовлення, прохання узгоджувати всі строки та умови заздалегідь.

Інтеграція з вашою системою дозволяє надавати отримувачу поточний статус замовлення на будь-якому етапі його обробки. Також є можливість надання індивідуальних звітів з окремих, або групових відправлень в зручному для вас форматі.

Як правило, кожний запит клієнта по-своєму унікальний. Для того, щоб дізнатись вартість робіт, заповніть, будь ласка, нашу форму запиту, щоб наші спеціалісти змогли розрахувати вартість та зробити вам індивідуальну пропозицію.

Для підготовки товарно-матеріальних запасів необхідний загальний пакувальний лист з зазначенням наступних полів:

  • опис відправлення
  • вміст у кожній одиниці тари
  • відповідний артикул товару та кількість
  • сканований штрих-код по кожній окремій одиниці товару

При відсутності сканованого штрих-коду, ми можемо запропонувати вам маркування. Вартість даної послуги обмовляється індивідуально.

Процес отримання займає 2-3 дні. При обробці декількох партій нових запасів, процес прийняття може займати ще до 2-х днів.

Огляд товару відбувається під час процесу комплектації/упакування в обов’язковому порядку. Перевірка кожного предмету у відправленні відбувається у договірному порядку.

Ми фотографуємо товар та відповідне упакування , складаємо акт, а також негайно повідомляємо вас.

У нас немає практики обмеження для клієнтів обсягів збереження товару та кількості замовлень, що обробляються.

У деяких випадках ми дозволяємо клієнтам використовувати особисте упакування для доставки. Зв’яжіться з нами, щоб ми змогли вам надати додаткову інформацію про ваші можливості використання альтернативного упакування.

Складські операції

Наші склади оснащенні системами відеоспостереження та забезпечені цілодобовою охороною. На складах реалізована пропускна система з цілодобовим моніторингом та системами сигналізації.

У більшості випадків, компанія ТОВ «КОРСА» працює з переважною більшістю споживчих товарів, проте є перелік товарів, які ми не зможемо обслужити. До них відносяться неупаковані продукти харчування, певні хіміко активні матеріали, зброя та боєприпаси, а також інші товари з загальноприйнятого переліку небезпечних вантажів.

У доповненні до послуг складування та виконання замовлень, наша компанія пропонує ряд додаткових послуг, пов’язаних з обробкою повернень від клієнтів, а також послуги з комплектації та збирання замовлень з застосуванням автоматизованих збірних ліній.

Зворотня логістика

Ви можете дати вказівку своїм клієнтам повернути замовлення назад на адреси наших логістичних центрів. Це можна зробити за допомогою пакувального листа, який додається до кожного замовлення, якщо інше не обумовлено у вашій політиці компанії з повернень товару.

Робота з поверненнями відбувається згідно інструкцій по обробці повернень, які будуть попередньо узгоджені в процесі формування завдань по проекту. Цей процес може включити поповнення запасів непошкоджених товарів, а також об’єднання та переміщення пошкоджених товарів в зону браку.

Нашою компанією проводиться відповідна перевірка якості повернених товарів. Зверніться по формі зв’язку для отримання додаткової інформації.

В цьому випадку наша компанія передбачає негайну відправку коректного замовлення вашому клієнту. Помилки комплектації або упакування виправляються в гранично стислі терміни по чітко відпрацьованому в компанії алгоритму.

Зв'язатися з нами

Запросіть інформацію про статус виконання ваших замовлень
Аутсорсинг логістичних послуг
Заповніть форму з вашими контактними даними:
Картинка
Картинка